Ривьера Халықаралық мектебінде біз барлық оқушылардың, сондай-ақ қызметкерлердің және отбасы мүшелерінің эмоционалды және психикалық әл-ауқатын жақсартуға көмектесеміз. Тиімді саясат пен процедураларды енгізу арқылы біз барлығына қауіпсіз және қолайлы ортаны және оқушылардың оқуын қолдауды қамтамасыз етуге тырысамыз.
Біздің мектеп қауымдастығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету өте маңызды. Біз барлық оқушылардың, қызметкерлердің және келушілердің әл-ауқатын қорғау үшін кешенді қауіпсіздік шараларын қолдандық. Бұған бақыланатын кіру нүктелері мен бақылау камералары, киберқауіпсіздік, төтенше жағдайлар бойынша тұрақты жаттығулар өткізу, денсаулық пен гигиена тәжірибесін насихаттау және оқушыларды қауіпсіздік техникасына үйрету сияқты физикалық қауіпсіздік шараларын енгізу кіреді. Біз қорқыту мен қудалауға нөлдік төзімділік саясатын ұстанамыз және қауіпсіздікті арттыру үшін қауымдастық серіктестерімен ынтымақтасамыз. Үздіксіз жетілдіру және ынтымақтастық арқылы біз әркім оқи алатын, әлеуметтік және эмоционалды түрде өркендей алатын қауіпсіз және қолайлы ортаны сақтауға тырысамыз.
Мектепте оқытушы-психологтар, логопед-дефектолог және SEN (Special educational needs — Арнайы қажеттіліктері бар оқыту) үйлестірушісі ұсынатын оқытуды қолдау қызметі жұмыс істейді. Оқытуды қолдау қызметінің негізгі мақсаты — мектептің барлық оқушыларының қажеттіліктерін қанағаттандыру.
Ривьера Халықаралық мектебіндегі психологиялық жұмыс — бұл оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін зерделеу және талдау бойынша келісілген және мақсатты іс-шаралар жүйесі; олардың мектептегі оқу жағдайларына әлеуметтік-психологиялық бейімделуін қамтамасыз ету; оқушылардың қажетті психологиялық қасиеттері мен психикалық күйлерін қалыптастыру және қолдау, қиындықтарды ойдағыдай шешу мақсатындағы психологиялық дайындықты қамтамасыз ету, әлеуметтік-психологиялық процестерді бағалау оқушылар ұжымдарында; оқушылардың, педагог қызметкерлердің (оларға теңестірілген адамдардың) және ата-аналардың (заңды өкілдердің) психикалық және психологиялық денсаулығының дамуын, сақталуын болжау.
Оқытуды қолдау қызметінің басты ерекшелігі-мектеп қауымдастығының инклюзивті білім берудің маңыздылығы мен артықшылықтары туралы хабардарлығын арттыру. Оқытуды қолдау үшін Ривьера Халықаралық мектебі инклюзивті мәдениет пен тиесілілік сезімін қалыптастыру, барлық оқушыларды сыныпта оқытуды қолдау және мамандардың оқушыларды қарқынды қолдауы арқылы жалпы мектепті қолдауға бағытталған үш деңгейлі модельді пайдаланады. SEN үйлестіруші инклюзивті білім берудің мектеп саясатының күнделікті жұмыс істеуін бақылайды, ҚР инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуге және Халықаралық Бакалавриат (ХБ) стандарттарына сәйкес қосымша білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды анықтау және қолдау процесін үйлестіреді және оқытушылар, ата-аналар, тар мамандар, бөгде ұйымдар және сыртқы сарапшылар арасындағы өзара іс-қимыл мен ынтымақтастыққа ықпал етеді.
Медициналық қызметті дәрігер, медбике және диеталық бикемен ұсынады. Мектептің медициналық блогына күту бөлмесі, медициналық және емдеу бөлмелері, сондай-ақ жеке жуынатын бөлме кіреді. Медициналық қызметтің негізгі міндеттеріне мыналар жатады: оқушылардың денсаулық жағдайын, физикалық және жүйке-психикалық дамуын бақылау; оқушыларға алғашқы медициналық және дәрігерлік көмек көрсету; санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы режимнің сақталуын бақылау; оқушылардың тамақтану сапасын бақылау; гигиеналық тәрбие және санитарлық ағарту жұмыстарын жүргізу.